obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Snížení energetické náročnosti budovy MŠ Slunečnice – zajištění TDS a BOZP
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Snížení energetické náročnosti budovy MŠ Slunečnice – zajištění TDS a BOZP
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění výkonu činnosti technického dozoru stavebníka (TDS) a koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a poskytnutí souvisejících služeb v rámci realizace stavební akce s názvem Snížení energetické náročnosti budovy MŠ Slunečnice – stavební práce.
V rámci stavebních prací dojde k zateplení objektu MŠ Slunečnice Hradec Králové. Stávající obalové konstrukce budovy objektu nevyhovují současným požadavkům na jejich tepelně technické vlastnosti, proto bylo navrženo zateplení obálky budovy, které zahrnuje energeticky úsporná opatření – zateplení fasády, zateplení střechy a výměnu výplní otvorů (oken a dveří). Zateplení bylo navrženo na základě energetického posudku vypracovaného Ing. Jindrou Novotnou v 09/2019. Předmět veřejné zakázky spočívá v zajištění větrání prostoru místností využívaných jako herna v 1. PP, 1. NP a 2. NP objektu. Větrání bude zabezpečeno rovnotlakým způsobem větrání s rekuperační jednotkou.
___
Prohlídka místa plnění proběhne v místě realizace dne 18. 1. 2021 od 10:00.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
vz@cirihk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
25.01.2021 14:00
Datum zahájení:
13.01.2021 11:11
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2023 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software