Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce - Prodloužení lhůt do 19.6.2020 do 10:00



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: „Pořízení notebooků pro zastupitele 2020“
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky je dodávka 32 kusů notebooků varianty I. a 13 kusů notebooků varianty II. včetně dokovací stanice (replikátoru), a to vše včetně příslušenství.

Další podrobná technická specifikace předmětu plnění, minimální technické parametry, konfigurace a další požadavky jsou uvedeny zejména v Příloze č. 2 nazvané Specifikace plnění a v příloze č. 3 označené Návrh kupní smlouvy.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt: Mgr. Kateřina Machová
kamachova@kr-kralovehradecky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 19.06.2020 10:00
Datum zahájení: 13.05.2020 14:50
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: