obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zajištění stravovacích služeb pro klienty, zaměstnance a ostatní strávníky Léčebny dlouhodobě nemocných Opočno
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zajištění stravovacích služeb pro klienty, zaměstnance a ostatní strávníky Léčebny dlouhodobě nemocných Opočno
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na dobu neurčitou k zabezpečení stravovacích služeb pro pacienty a zaměstnance v souladu s platnou legislativou a normami kvality, včetně zajištění všech prací a služeb spojených se stravovacím provozem.
Součástí předmětu VZ jsou tedy následující činnosti:
• příprava celodenní stravy pro pacienty léčebny,
• příprava stravy pro zaměstnance,
• dovoz jídel do sídla organizace,
Příprava jídel pro pacienty a zaměstnance Léčebny dlouhodobě nemocných v Opočně se řídí platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví, vyhláškou č.137/2004 Sb. o hygienických požadavcích na stravovací služby v platném znění a nařízením Evropského parlamentu a rady č. 852/2004 o hygieně potravy.
Průměrný denní obrat je 52 snídaní, obědů a večeří po 365 dní v roce.
Specifikace služeb, tj. bližší požadavky, podmínky a časový harmonogram plnění, požadavky na celodenní klientskou stravu a stravování zaměstnanců, způsob objednávání stravy a dodávka stravy, jsou detailně vymezeny v Příloze č. 1A a 1B této ZD.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
RNDr. Tomáš Kytlík
Tel.: 722943646
E-mail: tomas.kytlik@seznam.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní (zjednodušený)
Druh zadávacího řízení:
zjednodušený režim
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
28.04.2020 09:00
Datum zahájení:
06.04.2020 12:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software