Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Robotické zařízení pro nácvik a obnovu chůze
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této zakázky je dodávka nového přístroje - 1ks robotického zařízení pro nácvik a obnovu chůze do Oblastní nemocnice Jičín a.s.
Součástí dodávky je rovněž:
a) vypracování technologické projektové dokumentace pro realizaci dodávky, nebo předání požadavků na stavební připravenost místa plnění;
b) montáž, instalace, uvedení do provozu včetně ověření funkčnosti, provedení všech provozních testů a předepsaných zkoušek dle příslušné platné právní úpravy, ověření deklarovaných technických parametrů (zboží musí splňovat veškeré požadavky na něj kladené právními předpisy České republiky); a
c) instruktáž zdravotnického personálu (dle § 61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů – dále jen „zákon o ZP“); a
d) vystavení protokolu o proškolení, resp. instruktáži zdravotnického personálu, a protokolu opravňujícího provádět následné instruktáže zdravotnického personálu v používání zboží pro určeného pracovníka kupujícího, pokud má prodávající k takovému oprávnění prokazatelný souhlas výrobce zboží; a
e) dodání dokladů, které jsou potřebné pro používání zboží (event., které jsou kupujícím požadovány pro připojení do IT infrastruktury, NIS – nemocniční informační systém, PACS – picture archiving and communication system apod.) a které osvědčují technické požadavky na zdravotnické prostředky, jako např. návod k použití v českém jazyce (i v elektronické podobě na CD/DVD), příslušné certifikáty nebo atesty osvědčující, že přístroj je vyroben v souladu s platnými bezpečnostními normami a ČSN, kopii prohlášení o shodě (CE declaration) a další dle zákona o ZP, v případě zboží se zdroji ion. záření i dokumentaci dle zákona č. 263/2016 Sb., atomový zákon (dále jen „atomový zákon“) a souvisejících prováděcích předpisů;
f) provádění pozáručního servisu dodaných zdravotnických prostředků po dobu 72 měsíců
a další povinnosti vybraného dodavatele/prodávajícího, stanovené v závazných návrzích Kupní smlouvy (Příloha č. 3 této zadávací dokumentace) a Smlouvy o poskytování komplexních servisních služeb (Příloha č. 6 této zadávací dokumentace).
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt: Mgr. Pavel Štěpán, zástupce zadavatele
tel.: +420 725 540 246, e-mail: stepan@cep-rra.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 12.11.2019 13:00
Datum zahájení: 10.10.2019 00:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: