obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zajištění podpory a údržby knihovního softwaru
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zajištění podpory a údržby knihovního softwaru
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Základním předmětem veřejné zakázky je průběžná podpora a údržba stávajícího knihovního systému ALEPH 500 v současné i všech budoucích verzích, s důrazem na odstranění všech chyb či
poruch. Součástí plnění veřejné zakázky je dodávka nových verzí systému a nástrojů potřebných pro migraci dat, jakož i podpora licencí: 48 Staff, 30 OPAC, 3 Z39.50, 1 AUT, 1 SIP2, 1 ADAM, 1 X
Server, 1 OAI.
Účelem plnění je zajištění průběžné softwarové podpory, údržby a aktualizace stávajícího knihovního systému ALEPH 500, spočívající zejména ve včasném poskytování těchto činností ve smyslu vyřešení chyb či poruch a dodávce nástrojů pro migraci dat, které budou třeba pro nové verze systému. V rámci plnění veřejné zakázky budou Zadavateli poskytovány následující služby:
- servisní podpora zahrnující údržbu software, servisní práce, odborná poradenství,
- aktualizace a úpravy stávajícího softwarového řešení,
- řešení havarijních stavů, incidentů, problémů či selhání a požadavků systémového prostředí,
- garance standardního systémového prostředí podporovaných systémů.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Podroužek, Moník, Petera a partneři, advokátní kancelář s.r.o., IČO 288 27 261, se sídlem Fráni Šrámka 1139/2, 500 02 Hradec Králové
Kontakt:
Mgr. Jitka Moníková, advokátka, e-mail: monikova@akhradec.cz, tel: +420 495 510 765
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
26.09.2017 09:00
Datum zahájení:
21.08.2017 11:30
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software