obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„Dodávka a montáž mobilních kontejnerů pro ŘEDITELSTVÍ V ON NÁCHOD A.S.“
»
Prodloužení lhůty pro podání nabídek
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Prodloužení lhůty pro podání nabídek
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
„Dodávka a montáž mobilních kontejnerů pro ŘEDITELSTVÍ V ON NÁCHOD A.S.“
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž 12-ti mobilních kontejnerů pro kanceláře ředitelství, včetně dodávky a montáže TZB rozvodů (ZTI, ÚT, VZT, CHLAZENÍ, SLP, NN, atd.) dle realizační projektové dokumentace a dle v.č. D.1.1.5 PŮDORYS BUNĚK. Součástí dodávky je připojení mobilních kontejnerů na investorem připravené připojovací body.
Objekt ředitelství je tvořen z 12-ti mobilních kontejnerů o rozměru 2,4x9m výšky 3m, Kontejnery budou stát na ocelové plošině (ocelová plošina není součástí tohoto výběrového řízení, pro montáž buněk bude již zrealizována), která je připevněna na stávající budovu údržby v úrovni věnce.
Dodávka výše specifikovaných kontejnerů navazuje na veřejnou zakázku „AMBULANTNÍ PROSTORY REHABILITACE A ŘEDITELSTVÍ V ON NÁCHOD A.S.“ jejímž předmětem je mimo jiného provedení nosné konstrukce pro stavbu ředitelství pomocí mobilních kontejnerů.
Klasifikace veřejné zakázky (CPV kódy) dle § 47 ZVZ:
44211100-3 – Stavebnicové a mobilní buňky
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Pivovarské náměstí 1245
500 03 Hradec Králové
Kontakt:
sloudova@kr-kralovehradecky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
02.11.2016 10:00
Počátek běhu lhůt:
29.09.2016 00:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software