Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7502011003520


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje
Identifikační číslo:
48145122
Poštovní adresa:
Hradecká 1690
Obec:
Hradec Králové 12
PSČ:
500 12
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
DABONA s.r.o., Sokolovská 682, 516 01 Rychnov nad Kněžnou
Tel.:
+420 494531538
K rukám:
Lenka Dvořáková
       
E-mail:
dvorakova@dabona.eu
Fax:
+420 494322044
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.zzskhk.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_143.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.cenakhk.cz/vz00002060
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA DODAVATELE ZDRAVOTNICKÉHO VYBAVENÍ DO VOZIDEL V RÁMCI PROJEKTU: "TECHNOLOGICKÉ VYBAVENÍ ZDRAVOTNICKÉ ZÁCHRANNÉ SLUŽBY KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE, P.O.
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje, p.o., Hradecká 1690, 500 12 Hradec Králové
Kód NUTS CZ052 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je:
Část A/ Dodávka transportních defibrilátorů/monitorů v počtu 22 ks včetně příslušenství a nezbytných kabeláží dle požadavků zadavatele a Technické specifikace pro věcnou část ZD,
Část B/ Dodávka přístrojů pro nepřímou srdeční masáž v počtu 16 ks včetně příslušenství a nezbytných kabeláží dle požadavků zadavatele a Technické specifikace pro věcnou část ZD,
Část C/ Dodávka přístrojů pro umělou plicní ventilaci/transportních ventilátorů v počtu 16 ks včetně příslušenství a nezbytných kabeláží dle požadavků zadavatele a Technické specifikace pro věcnou část ZD,
Část D/ Dodávka ultrazvukového diagnostického přístroje v počtu 1 ks včetně příslušenství a nezbytných kabeláží dle požadavků zadavatele a Technické specifikace pro věcnou část ZD.

Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu: "Technologické vybavení Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o.", registrační číslo projektu: CZ.1.06/3.4.00/23.09544, který je spolufinancovaný z 23. výzvy Integrovaného operačního programu, prioritní osy 3 - Zvýšení kvality a dostupnosti veřejných služeb, oblasti podpory (intervence) 3.4 - Služby v oblasti bezpečnosti, prevence a řešení rizik.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33100000-1
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Část A/ 22 ks transportních defibrilátorů/monitorů - předpokládaná hodnota 10 909 090,- Kč bez DPH,
Část B/ 16 ks přístrojů pro umělou srdeční masáž - předpokládaná hodnota 4 628 100,- Kč bez DPH,
Část C/ 16 ks přístrojů pro umělou plicní ventilaci/transportních ventilátorů - předpokládaná hodnota 2 644 629,- Kč bez DPH,
Část D/ 1 ks ultrazvukového diagnostického přístroje - předpokládaná hodnota 371 900,- Kč bez DPH.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
18 553 719
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:  90  (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel nepožaduje jistotu. Zadavatel neposkytne zálohy.
Zadavatel požaduje záruční lhůtu na dodávané přístroje min. 36 měsíců. Záruční podmínky dále obsaženy v zadávací dokumentaci.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Projekt bude spolufinancován ze zdrojů Evropské unie - Integrovaný operační program.
Platební podmínky: vystavení faktury po dodání kompletního předmětu veřejné zakázky, splatnost daňových dokladů - 30 dnů ode dne jejich doručení do sídla zadavatele. Platební podmínky jsou dále obsaženy v zadávací dokumentaci.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů (§ 53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění - dále jen "ZVZ") v souladu s § 53 odst. 3 ZVZ, tzn. předložením: a) výpisu z evidence rejstříku trestů (odst. 1 písm. a) a b)), b) potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení (odst. 1 písm. f)), c) potvrzení příslušného orgánu či instituce (odst. 1 písm. h)), d) čestného prohlášení (odst. 1 písm. c) až e), a g), i) až k) dle přílohy č. 3 "Čestné prohlášení dle § 53 odst. 3 písm. d) zákona" zadávací dokumentace.
Dodavatel prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů (§ 54 ZVZ) předložením: a) výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (§ 54 písm. a) ZVZ), b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (§ 54 písm. b) ZVZ). Veškeré doklady požadované k prokázání kvalifikace musí být v souladu s § 57 odst. 1 ZVZ předloženy v kopii. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů (§ 53 ZVZ) a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Zadavatel bude v souladu s § 57 odst. 1 ZVZ po uchazeči, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 ZVZ, požadovat před uzavřením smlouvy předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Pokud uchazeč podává nabídku na více částí veřejné zakázky, prokáže splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů pro každou část samostatně.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel prokazuje ekonomickou a finanční způsobilost splnit veřejnou zakázku dle § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ, tzn. předložením čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Vzor čestného prohlášení je přílohou č. 5 a), b), c), d) "Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti" zadávací dokumentace. Pokud uchazeč podává nabídku na více částí veřejné zakázky, prokáže splnění ekonomických kvalifikačních předpokladů pro každou část samostatně.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
část A/:Dodavatel prokazuje splnění tech. kv. (§ 56 ZVZ) způsobem dle § 56 odst. 1 písm. a) ZVZ, tj. předložením seznamu alespoň 3 (tří) významných dodávek transportních defibrilátorů/monitorů realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejího rozsahu a doby plnění, přičemž za významnou dodávku se pro účely této ZD rozumí dodávka min. 5 ks transportních defibrilátorů/monitorů. Přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení pro alespoň 3 (tři) uváděné významné dodávky. Osvědčení je dodavatel povinen předložit v prosté kopii podepsané objednatelem. Dodavatel prokáže tech. zp. dle § 56 odst. 1 písm. f) ZVZ, a to doložením dokladu o shodě požadovaného výrobku vydaný příslušným orgánem. Část B/: Dodavatel prokazuje splnění tech. kv. (§ 56 ZVZ) způsobem dle § 56 odst. 1 písm. a) ZVZ, tj. předložením seznamu alespoň 2 (dvou) významných dodávek transportních přístrojů pro nepřímou srdeční masáž realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejího rozsahu a doby plnění, přičemž za významnou dodávku se pro účely této zadávací dokumentace rozumí dodávka min. 5 ks přístrojů pro nepřímou srdeční masáž. Přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení pro alespoň 2 (dvě) uváděné významné dodávky. Osvědčení je dodavatel povinen předložit v prosté kopii podepsané objednatelem. Dodavatel prokáže tech. zp. dle § 56 odst. 1 písm. f) ZVZ, a to doložením dokladu o shodě požadovaného výrobku vydaný příslušným orgánem. Podrobnosti stanoveny v ZD.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
část C/:Dodavatel prokazuje splnění tech. kv. (§ 56 ZVZ) způsobem dle § 56 odst. 1 písm. a) ZVZ, tj. předložením seznamu alespoň 2 (dvou) významných dodávek přístrojů pro umělou plicní ventilaci/ transportních ventilátorů realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejího rozsahu a doby plnění, přičemž za významnou dodávku se pro účely této zadávací dokumentace rozumí dodávka min. 5 ks přístrojů pro umělou plicní ventilaci/transportních ventilátorů. Přílohou tohoto seznamu musí být dále osvědčení pro alespoň 2 (dvě) uváděné významné dodávky. Osvědčení je dodavatel povinen předložit v prosté kopii podepsané objednatelem .Dodavatel prokáže tech. zp. dále dle § 56 odst. 1 písm. f) ZVZ, a to doložením dokladu o shodě požadovaného výrobku vydaný příslušným orgánem. část D/: Dodavatel prokáže technickou způsobilost dle § 56 odst. 1 písm. f) ZVZ, a to doložením dokladu o shodě požadovaného výrobku vydaný příslušným orgánem. Podrobnosti stanoveny v ZD.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 237-416610 ze dne 09/12/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 27/04/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:30 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
60
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 27/04/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
13:31 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
DABONA s.r.o., Sokolovská 682, 516 01 Rychnov nad Kněžnou
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek mají právo se účastnit uchazeči, jejichž nabídky byly zadavateli doručeny ve lhůtě pro podání nabídek. Zadavatel může po přítomných uchazečích požadovat, aby svou účast při otevírání obálek stvrdili podpisem v listině přítomných uchazečů.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Projekt bude spolufinancován ze zdrojů Evropské unie - Integrovaný operační program.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
V případě, že uchazeč nabídne plnění ve více částech veřejné zakázky, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů a doložení všech požadovaných dokumentů pro každou část veřejné zakázky samostatně. Lhůta pro podání nabídek končí dne 27.4.2015.:
Část A/ v 13:30 hod.,
Část B/ v 14:00 hod.,
Část C/ v 14:30 hod.,
Část D/ v 15:00 hod.

Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční v zasedací místnosti společnosti DABONA s.r.o., Sokolovská 682, 516 01 Rychnov nad Kněžnou, dne 27.4.2015:
Část A/ v 13:31 hod.,
Část B/ v 14:01 hod.,
Část C/ v 14:31 hod.,
Část D/ v 15:01 hod.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
09/03/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
DABONA s.r.o.
Identifikační číslo:
64826996
Poštovní adresa:
Sokolovská 682
Obec:
Rychnov nad Kněžnou
PSČ:
51601
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 494531538
K rukám:
Lenka Dvořáková
E-mail:
verejnezakazky@dabona.eu
Fax:
+420 494322044
Internetová adresa (URL):
http://www.dabona.eu

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
DABONA s.r.o.
Identifikační číslo:
64826996
Poštovní adresa:
Sokolovská 682
Obec:
Rychnov nad Kněžnou
PSČ:
516 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 494531538
K rukám:
Lenka Dvořáková
       
E-mail:
verejnezakazky@dabona.eu
Fax:
+420 494322044
Internetová adresa (URL):
http://www.dabona.eu

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
DABONA s.r.o.
Identifikační číslo:
64826996
Poštovní adresa:
Sokolovská 682
Obec:
Rychnov nad Kněžnou
PSČ:
516 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 494531538
K rukám:
Lenka Dvořáková
       
E-mail:
verejnezakazky@dabona.eu
Fax:
+420 494322044
Internetová adresa (URL):
http://www.dabona.eu

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
část A/ Výběrové řízení na dodavatele zdravotnického vybavení do vozidel v rámci projektu: "Technologické vybavení Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o.- monitory životních funkcí"
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem veřejné zakázky je dodávka transportních defibrilátorů/monitorů v počtu 22 ks včetně příslušenství a nezbytných kabeláží dle požadavků zadavatele a Technické specifikace pro věcnou část ZD.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33100000-1
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
22 ks transportních defibrilátorů/monitorů.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
10 909 090
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 90 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Cílem veřejné zakázky je zajistit zlepšení vybavení ZZS KHK za účelem zvýšení efektivní akceschopnosti ZZS jako primární složky IZS. Realizací předmětu plnění veřejné zakázky dojde k naplnění potřeb zadavatele přispívajících k zlepšení mobilního vybavení výjezdových posádek ZZS KHK.
b) popis předmětu veřejné zakázky
uvedeno v bodě I.4 Podrobná specifikace předmětu plnění bude uvedena v zadávací dokumentaci k veřejné zakázce .
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a naplnění potřeb zadavatele
Úspěšné ukončení veřejné zakázky za účelem uzavření smlouvy s vybraným uchazečem je předpokladem k dosažení plánovaného cíle veřejné zakázky a potřeb zadavatele, tedy zajištění zdravotnického vybavení sanitních vozidel ZZS KHK a tím dojde ke zvýšení kvality poskytované zdravotní péče.
d) předpokládaný termín splněné veřejné zakázky:
Předpokládaný termín splnění předmětu veřejné zakázky tzn. protokolární předání díla lze předpokládat v roce 2015 do 90 dnů od podpisu smlouvy.

Konec lhůty pro podání nabídek pro část A/: 27.4.2015, 13:30 hod,
Otevírání obálek s nabídkami pro část A/: 27.4.2015, 13:31 hod.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
část B/ Výběrové řízení na dodavatele zdravotnického vybavení do vozidel v rámci projektu: "Technologické vybavení Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o.- přístroje pro nepřímou srdeční masáž"
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem veřejné zakázky je dodávka přístrojů pro nepřímou srdeční masáž v počtu 16 ks včetně příslušenství a nezbytných kabeláží dle požadavků zadavatele a Technické specifikace pro věcnou část ZD.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33100000-1
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
16 ks přístrojů pro nepřímou srdeční masáž
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 628 100
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 90 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Cílem veřejné zakázky je zajistit zlepšení vybavení ZZS KHK za účelem zvýšení efektivní akceschopnosti ZZS jako primární složky IZS. Realizací předmětu plnění veřejné zakázky dojde k naplnění potřeb zadavatele přispívajících k zlepšení mobilního vybavení výjezdových posádek ZZS KHK.
b) popis předmětu veřejné zakázky
uvedeno v bodě I.4 Podrobná specifikace předmětu plnění bude uvedena v zadávací dokumentaci k veřejné zakázce .
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a naplnění potřeb zadavatele
Úspěšné ukončení veřejné zakázky za účelem uzavření smlouvy s vybraným uchazečem je předpokladem k dosažení plánovaného cíle veřejné zakázky a potřeb zadavatele, tedy zajištění zdravotnického vybavení sanitních vozidel ZZS KHK a tím dojde ke zvýšení kvality poskytované zdravotní péče.
d) předpokládaný termín splněné veřejné zakázky:
Předpokládaný termín splnění předmětu veřejné zakázky tzn. protokolární předání díla lze předpokládat v roce 2015 do 90 dnů od podpisu smlouvy.
Konec lhůty pro podání nabídek pro část B/: 27.4.2015, 14:00 hod,
Otevírání obálek s nabídkami pro část B/: 27.4.2015, 14:01 hod.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
část C/ Výběrové řízení na dodavatele zdravotnického vybavení do vozidel v rámci projektu: " Technologické vybavení Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o.- přístroje pro umělou plicní ventilaci"
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem veřejné zakázky je dodávka přístrojů pro umělou plicní ventilaci/transportních ventilátorů v počtu 16 ks včetně příslušenství a nezbytných kabeláží dle požadavků zadavatele a Technické specifikace pro věcnou část ZD.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33100000-1
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
16 ks přístrojů pro umělou plicní ventilaci/transportních ventilátorů
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 644 629
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 90 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Cílem veřejné zakázky je zajistit zlepšení vybavení ZZS KHK za účelem zvýšení efektivní akceschopnosti ZZS jako primární složky IZS. Realizací předmětu plnění veřejné zakázky dojde k naplnění potřeb zadavatele přispívajících k zlepšení mobilního vybavení výjezdových posádek ZZS KHK.
b) popis předmětu veřejné zakázky
uvedeno v bodě I.4 Podrobná specifikace předmětu plnění bude uvedena v zadávací dokumentaci k veřejné zakázce .
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a naplnění potřeb zadavatele
Úspěšné ukončení veřejné zakázky za účelem uzavření smlouvy s vybraným uchazečem je předpokladem k dosažení plánovaného cíle veřejné zakázky a potřeb zadavatele, tedy zajištění zdravotnického vybavení sanitních vozidel ZZS KHK a tím dojde ke zvýšení kvality poskytované zdravotní péče.
d) předpokládaný termín splněné veřejné zakázky:
Předpokládaný termín splnění předmětu veřejné zakázky tzn. protokolární předání díla lze předpokládat v roce 2015 do 90 dnů od podpisu smlouvy.
Konec lhůty pro podání nabídek pro část C/: 27.4.2015, 14:30 hod,
Otevírání obálek s nabídkami pro část C/: 27.4.2015, 14:31 hod.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
část D/ Výběrové řízní na dodavatele zdravotnického vybavení do vozidel v rámci projektu: "Technologické vybavení Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje, p.o.- ultrazvukový diagnostický přístroj"
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem veřejné zakázky je dodávka ultrazvukového diagnostického přístroje v počtu 1 ks včetně příslušenství a nezbytných kabeláží dle požadavků zadavatele a Technické specifikace pro věcnou část ZD.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33100000-1
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
1 ks ultrazvukový diagnostický přístroj
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
371 900
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 90 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Cílem veřejné zakázky je zajistit zlepšení vybavení ZZS KHK za účelem zvýšení efektivní akceschopnosti ZZS jako primární složky IZS. Realizací předmětu plnění veřejné zakázky dojde k naplnění potřeb zadavatele přispívajících k zlepšení mobilního vybavení výjezdových posádek ZZS KHK.
b) popis předmětu veřejné zakázky
uvedeno v bodě I.4 Podrobná specifikace předmětu plnění bude uvedena v zadávací dokumentaci k veřejné zakázce .
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a naplnění potřeb zadavatele
Úspěšné ukončení veřejné zakázky za účelem uzavření smlouvy s vybraným uchazečem je předpokladem k dosažení plánovaného cíle veřejné zakázky a potřeb zadavatele, tedy zajištění zdravotnického vybavení sanitních vozidel ZZS KHK a tím dojde ke zvýšení kvality poskytované zdravotní péče.
d) předpokládaný termín splněné veřejné zakázky:
Předpokládaný termín splnění předmětu veřejné zakázky tzn. protokolární předání díla lze předpokládat v roce 2015 do 90 dnů od podpisu smlouvy.
Konec lhůty pro podání nabídek pro část D/: 27.4.2015, 15:00 hod,
Otevírání obálek s nabídkami pro část D/: 27.4.2015, 15:01 hod.
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------