obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Modernizace stravovacího provozu, Městská nemocnice, a. s. ve Dvoře Králové nad Labem – stavební práce
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Modernizace stravovacího provozu, Městská nemocnice, a. s. ve Dvoře Králové nad Labem – stavební práce
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v Modernizaci stravovacího provozu, Městská nemocnice, a.s. ve Dvoře Králové nad Labem.
Stavba (změna stavby) spočívá ve stavebních úpravách a v přístavbě rampy.
Stavba bude umístěna a provedena v rozsahu a podle projektové dokumentace vyhotovené společností MP technik spol. s r.o., IČO 05360889, Francouzská č.p. 149, 345 62 Holýšov, Ing. Milanem Mastným, autorizovaným inženýrem pro pozemní stavby ČKAIT 0200984. Přípojky elektro, plynu, vodovodu a kanalizace jsou stávající, stavebními pracemi se nemění. Rozsah prací je současně vymezen výkazem výměr. Předmětem veřejné zakázky je také zajištění prostředků povinné publicity. Dodavatel bere na vědomí, že součástí veřejné zakázky na stavební práce není dodávka gastrotechnologie včetně souvisejících služeb, která je předmětem jiné veřejné zakázky.
Dodavatel bere na vědomí, že je povinen v rámci realizace stavebních prací provést stavební připravenost pro vybavení gastrotechnologie a poskytovat veškerou možnou součinnost dodavateli navazujících dodávek gastrotechnologie.
Stavební práce budou probíhat za částečného provozu objektu (budou zachovány prostory technického zázemí a vstupy do 2.NP do ubytovací části).
- - - - -
Prohlídka místa plnění se bude konat 7.10.2025 od 13:30 hod.
Místo plnění:
Královéhradecký kraj
Trutnov
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
Ing. Věra Zeinerová
e-mail: vezeinerova@khk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
22.10.2025 09:00
Datum zahájení:
17.09.2025 09:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software