obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„Rámcová smlouva k provedení analýzy acidobazické rovnováhy s výpůjčkou analyzátorů“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
„Rámcová smlouva k provedení analýzy acidobazické rovnováhy s výpůjčkou analyzátorů“
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Průběžné dodávky diagnostik, spotřebního, provozního, odběrového a veškerého souvisejícího materiálu včetně bezplatné výpůjčky analyzátorů včetně příslušenství, a to po dobu platnosti rámcové smlouvy o dodávkách diagnostik, spotřebního, provozního, odběrového a veškerého souvisejícího materiálu pro stanovení ABR, hemoglobinu a jeho derivátů, Ca2+, Na+, K+, Cl-, glukózy, laktátu, bilirubinu systémem POCT, a to v souladu s technickými podmínkami, které si zadavatel stanovil v příloze č. 3 této zadávací dokumentace.
Celkové předpokládané množství je 311.480 reportovaných výsledků za 8 let, tj. 38.935 reportovaných výsledků za 1 rok, součástí plnění jsou rovněž dodávky odběrových stříkaček pro uzavřený odběrový systém ke stanovení krevních plynů, jejich předpokládaní množství je shodné s množstvím reportovaných testů. Součástí předmětu plnění je bezplatná výpůjčky 6 analyzátorů pro pracoviště ONN a.s.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
Kateřina Svobodová
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
20.01.2025 11:00
Datum zahájení:
25.11.2024 10:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software