Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Nábytkové vybavení kanceláří staničních sester
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka nábytkového vybavení a souvisejícího zařízení (včetně kompletní dodávky, dopravy a montáže) pro zadavatele Domov U Biřičky, a to do kanceláří staničních sester v 1.NP, 2.NP, 3.NP a 4.NP. Kanceláře staničních sester budou nově zařízeny a revitalizovány v rámci dodávky nábytkového vybavení a souvisejícího zařízení, které je předmětem této veřejné zakázky.
Plnění veřejné zakázky zahrnuje zejména:
- nábytkové vybavení – pracovní stoly, zásuvkové kontejnery, jednací stoly, kancelářské židle, konferenční křesla, kancelářské skříně, knihovny, úložné skříně, skříně pro uložení lednice, pracovní desky, věšákové panely, policové skříně, stolové desky
- doplňující zařizovací předměty – zrcadla, obklady a obkladové desky, dřezy + baterie,
- spotřebiče – mikrovlnné trouby, lednice, LED osvětlení, svítidla
- ostatní vybavovací předměty – podlahové krytiny, SDK podhledy, omítky
Veškeré součásti nábytkového vybavení a souvisejícího zařízení jsou podrobně specifikovány v Příloze č. 3 a Příloze č. 4 Zadávací dokumentace.
Vizuální a vzhledové provedení nábytkového vybavení a souvisejícího zařízení musí korespondovat s vizualizací, která je uvedena v Projektové dokumentaci dle Přílohy č. 3 Zadávací dokumentace (změny možné pouze se souhlasem investora Domov U Biřičky).
Plnění smlouvy na veřejnou zakázku zahrnuje dopravu jednotlivých vybavovacích předmětů, nábytku a zařízení do místa plnění, jejich manipulaci na místo určení dle požadavků zadavatele a také jejich instalaci a montáž vč. oškrabání omítek, montáže SDK podhledů, úpravy elektroinstalací, provedení revize a uvedení veškerého zařízení do provozu.
Místo plnění: Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt: Mgr. Zdeněk Tomáš, advokát
e-mail: tomas@vialegal.cz
telefon: +420 608 607 501
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 03.07.2024 10:00
Datum zahájení: 17.06.2024 21:58
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):