obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Snížení energetické náročnosti kuchyně DD Lampertice – stavební práce
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Snížení energetické náročnosti kuchyně DD Lampertice – stavební práce
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce při realizaci díla s názvem „Úpravy kuchyně v DD Lampertice“, a s nimi související dodávky a služby.
Předmětem plnění jsou stavební úpravy stávající kuchyně, která se tak změní na výdejnu stravy. Domov důchodců bude nově zásobován hotovým jídlem z výrobní kuchyně v objektu Domova důchodců v Žacléři, který je potřebnou kapacitou vybaven. Stávající prostor kuchyně bude upraven pro režim dovozu a výdeje hotových jídel, jejich případnou regeneraci a přípravu pro výdej. Další provozní úseky jsou prostory pro mytí stolního nádobí a sanitaci a uložení přepravních vozíků.
Předmětem veřejné zakázky je také zajištění prostředků povinné publicity.
Součástí veřejné zakázky na stavební práce NENÍ dodávka gastrotechnologie včetně souvisejících služeb, která je předmětem jiné veřejné zakázky.
----------------------------------------------------------------
PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ se uskuteční dne 3.8.2023 od 10:00 se srazem účastníků na místě plnění (před hlavním vchodem do objektu Lampertice č.p. 204).
Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění: Bc. Ivana Wagnerová, email: personalni@ddlampertice.cz, tel. 777816317
Místo plnění:
Trutnov
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
vz@cirihk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
17.08.2023 14:00
Datum zahájení:
28.07.2023 13:30
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software