obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„Oblastní nemocnice Jičín – Novostavba pavilonu „A“ pro laboratoře a onkologii – vybavení IT – PC, tiskárny, čtečky čárových kódů a zobrazovací technika včetně softwarů (SW) a licencí“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
„Oblastní nemocnice Jičín – Novostavba pavilonu „A“ pro laboratoře a onkologii – vybavení IT – PC, tiskárny, čtečky čárových kódů a zobrazovací technika včetně softwarů (SW) a licencí“
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je kompletní dodávka nového nepoužitého IT vybavení, tj. dodání zejména počítačů, tiskáren, čteček čárových kódů a zobrazovací techniky včetně softwarů a poskytnutí licencí, dále poskytnutí souvisejících služeb včetně poskytnutí dohodnutých záručních podmínek.
Podrobná specifikace IT techniky s požadovanými minimálními technickými parametry je uvedena v Příloze č. 1 zadávací dokumentace. Příloha č. 1 zadávací dokumentace obsahuje:
a) Specifikace předmětu zakázky – IT vybavení (složka dokumentů)
b) Soupis dodávek a služeb.
Předmět dodávky je dále podrobně specifikován přílohou č. 2 zadávacích podmínek – návrh kupní smlouvy.
Předmět plnění zahrnuje také:
- Zpracování kompletní technické a provozní dokumentace obsahující uživatelské příručky k dodávanému zboží včetně doporučení postupu údržby, příslušné atesty, certifikáty a prohlášení o shodě k dodanému zboží.
- Zaškolení určených zaměstnanců uživatele v obsluze, v rámci kterého budou seznámeni se správou a řádným užíváním dodaného vybavení/ zboží.
Místo plnění:
Královéhradecký kraj
Jičín
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt:
Mgr. Kateřina Machová
kamachova@kr-kralovehradecky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
18.08.2023 10:00
Datum zahájení:
14.07.2023 11:10
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software