Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Vrbenského kasárna v HK – kontrola PD ve stupni DPS
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmět veřejné zakázky je kompletní provedení kontroly projektové dokumentace ve stupni DPS včetně rozpočtů a VV, kterou zpracovalo sdružení dodavatelů s názvem „VZ – MUZEUM VÝCHODNÍCH ČECH“ složené z obchodních korporací Masák a Partner, s.r.o. a Masák a Partner památky s.r.o. vedoucí společník Masák a Partner, s.r.o. se sídlem Praha 6 – Bubeneč, Rooseveltova 39/575, 160 00, IČO 270 86 631 (dále jen sdružení dodavatelů), zda je v souladu s Vyhláškou 499/2006 Sb. o dokumentaci staveb, včetně novelizace Vyhlášky č. 405/2017 Sb. a v souladu se smlouvou o dílo, která je přílohou č.8 Výzvy.
Součástí kontroly budou i následující činnosti:
- U položek, které nejsou uvedeny v cenové soustavě CS ÚRS ověřit ceny v místě a čase obvyklé;
- Kontrola zapracování podmínek dotačního titulu do DPS, rozpočtů a VV (celkem 3 dotační tituly) v souladu s podmínkami a požadavky výzev;
- Kontrola správnosti rozdělení rozpočtu mezi jednotlivé dotační tituly;
- U cenově významných položek provést kontrolu správnosti DPS s rozpočtem a VV, tj. správnost uvedení množství, počtu, výměr. Za cenově významné položky se považuje 100 položek, které mají v rámci oceněného rozpočtu nejvyšší celkovou cenu položky v Kč;
- Kontrola úplnosti rozpočtu a VV (identifikace chybějících položek);
- Kontrola položek v rozpočtu a VV označených např: soub., kpl apod. z hlediska úplnosti specifikace, úplnosti ceny, doložení zdůvodnění ceny, popř. zda lze rozpočtovat dle CS ÚRS atd.;
- Kontrola zpracované DPS a rozpočtu, VV ve vztahu k uzavřené SOD se sdružením dodavatelů – Příloha č.8 Výzvy, zejména dodržení právních předpisů uvedených v bodě 2.1 čl.4 Předmět díla a podmínky pro zpracování díla (např. nesmí být uveden přímý či nepřímý odkaz na určité dodavatele či výrobky, odkazy na obchodní firmy, názvy atd.);
- Kontrola materiálových a technologických standardů – posouzení vhodnosti navrženého řešení v návaznosti na cenu s cílem její optimalizace (snížení);
- Kontrola zapracování podmínek stavebního povolení (nabytí právní moci ze dne 6. 5. 2022) v DPS;
- Zpracování Závěru s uvedením vysvětlení důvodů navýšení ceny objektu oproti ceně obvyklé za m3, m2 apod.
Místo plnění: Královéhradecký kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt: Ing. Alena Kadaníková
akadanikova@kr-kralovehradecky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výsledku po podpisu smlouvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 01.08.2023 10:00
Datum zahájení: 13.07.2023 09:50
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: