Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ano (uzavření rámcové dohody)
Příkazní smlouva: Ano (na smluvní zastoupení zadavatele dle § 43 zákona č. 134/2016 Sb.)
Název, druh a popis předmětu
Název: Inkontinenční plenkové kalhotky
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění dodávek inkontinenčních pomůcek pro zdravotnická zařízení pověřujících zadavatelů. Pro účely plnění veřejné zakázky bude uzavřena rámcová dohoda (příloha č. 1) s jedním účastníkem zadávacího řízení. Jejím předmětem budou dodávky inkontinenčních plenkových kalhotek tří různých druhů vždy v různých velikostech, které jsou podrobněji specifikovány v cenové tabulce (příloha č. 2), včetně zajištění dopravy do konsignačního skladu zadavatele a souvisejících služeb.
Místo plnění: Královéhradecký kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt: JUDr. Libor Pikna, advokát, pikna@akegv.cz; +420 724512094
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 19.06.2023 16:00
Datum zahájení: 09.05.2023 00:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: