Veřejná zakázka: Realizace urgentního a centrálního příjmu Oblastní nemocnice Náchod – sedací nábytek

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Hodnocení
Probíhá vyhodnocování.
DBID: 11104
Systémové číslo: P24V00000597
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 07.08.2024
Nabídku podat do: 26.08.2024 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Realizace urgentního a centrálního příjmu Oblastní nemocnice Náchod – sedací nábytek
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je kompletní dodávka sedacího nábytku do zdravotnického provozu tj. židle, stoličky, křesla, lavice do čekáren, pohovky v souladu s technickými parametry obsažených v příloze č. 3 této výzvy a poskytnutí souvisejících služeb (dále také jen „dodávka vybavení“ či „zboží“), včetně dohodnutých záručních podmínek. Součástí plnění je i doprava zboží, jeho montáž a instalace na místo určení dle pokynů zadavatele.

Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky s požadovanými minimálními technickými parametry je uvedena v Příloze č. 3 zadávací dokumentace.

Veškeré materiály musí být nezávadné a certifikované pro použití ve zdravotnictví. Sedací nábytek určený do zdravotnických provozů bude dodán tak, aby splňoval zvýšené požadavky pro provoz ve zdravotnictví, jako je snadná údržba, omyvatelnost a dezinfikovatelnost povrchů, zvýšená povrchová odolnost. Materiály musí být odolné vůči používaným chemikáliím dezinfekčního plánu nemocnice. Dezinfekčním plánem nemocnice je obsažen v Příloze č. 3 zadávacích podmínek.

Předmět dodávky musí odpovídat platným normám účinným v ČR v době dodání.

Předmět dodávky dle přílohy č. 3 je dále podrobně specifikován přílohou č. 2 zadávacích podmínek – návrh kupní smlouvy

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 800 000 Kč bez DPH
    Předpokládaná hodnota je zároveň maximální možná nabídková cena.

Místo plnění

  • Královéhradecký kraj
  • Náchod

Zadavatel

  • Úřední název: Královéhradecký kraj
  • IČO: 70889546
  • Poštovní adresa:
    Pivovarské náměstí 1245
    500 03 Hradec Králové
  • Název odboru: odbor investic
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60050192

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Křesla 39113100-8
Židle 39112000-0
Sedadla 39111000-3
Pohovky 39113200-9

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek Dokument PDF vyzva_k_podani_nabidek_Urgent_ sedací_sign.pdf 216.25 KiB
Příloha č.1 Vzor souhrnného čestného prohlášení Dokument MS Word pr_01_souhrnne_prohlašeni_Urge nt sedací.docx 45.72 KiB
Příloha č.2 Návrh kupní smlouvy Dokument PDF pr_02_kupni_smlouva_final_Urge nt sedací.pdf 534.30 KiB
Příloha č.3a Projektová dokumentace Archiv ZIP pr_03A Projektová dokumentace.zip 10.30 MiB
Příloha č.3b Soupis dodávek a služeb Dokument MS Excel pr_03B_soupisy.xlsx 30.66 KiB
Příloha č.4 Tabulka vybavení po místnostech Dokument MS Excel pr_04_ Tabulka vybavení po místnostech..xlsx 13.95 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy