obsah
|
zápatí
CENTRÁLNÍ NÁKUP KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE
Královéhradecký kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka exteriérového mobiliáře pro zahradu kapucínského kláštera v Opočně
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka exteriérového mobiliáře pro zahradu kapucínského kláštera v Opočně
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka exteriérového mobiliáře pro zahradu kapucínského kláštera v Opočně. Mobiliář bude pořizován v rámci projektu Komunitní zahrada kapucínského kláštera v Opočně. Součástí předmětu veřejné zakázky je montáž včetně dodávky veškerého montážního materiálu, doprava na místo plnění, instalace v místě plnění, úklid a odvoz všech obalů a dalších materiálů z místa plnění používaných při vlastní montáži v souladu s ustanoveními zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Soubor exteriérového mobiliáře musí být v jednotném designu. Obsah souboru je podrobně specifikován v příloze č. 3 ZD.
----------------------------------------------------------------
PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ se uskuteční dne 7.12.2022 od 13:00 se srazem účastníků v místě plnění (zahrada kapucínského kláštera v Opočně). Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění je Bc. Lucie Maříková, tel. 722 979 393, email: Lmarikova@kr-kralovehradecky.cz.
Místo plnění:
Rychnov nad Kněžnou
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídky v elektronické podobě: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz).
Nabídky v listinné podobě: písemně prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně v pracovní dny od 8:30 do 11:00 hodin a od 12:00 do 14:00 v podatelně zástupce zadavatele, adresa Centrum investic, rozvoje a inovací, Soukenická 54, 500 03 Hradec Králové
Kontakt:
vz@cirihk.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
14.12.2022 14:00
Datum zahájení:
29.11.2022 15:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Královéhradecký kraj
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software