Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce - změna lhůty pro podání nabídek



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: „Zpracování projektové dokumentace – PPP Trutnov“
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace (dále i jako „PD“) ve všech stupních na kompletní rekonstrukci stávajícího objektu v ulici Lipová č. p. 107 a č. p. 223, Trutnov, cílem rekonstrukce je vytvoření vzdělávacího a poradenského centra Královéhradeckého kraje. V rámci projektové dokumentace budou mimo jiné zpracovány bezbariérový přístup, zpevněné plochy a vybavení. Předmět plnění se skládá z následujících částí:
a) Zpracování projektové dokumentace ve stupni dokumentace pro územní řízení (DUR);
b) Zpracování projektové dokumentace pro stavební řízení (DSP) (pokud bude možné realizovat spojené územní a stavební řízení, dodavatel vypracuje dokumentaci pro spojené územní a stavební řízení ve smyslu § 1 d), vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, v platném znění – dále též „spojená DUR+DSP“);
c) Zpracování projektové dokumentace ve stupni pro provádění stavby (PDPS) a spolupráce při výběru dodavatele (v rámci zpracování PDPS bude zpracována taktéž dokumentace architektonicko-výtvarného řešení (interiérů) jako samostatná dokumentace);
d) autorský dozor na stavbě v rozsahu až 640 hodin.
Stávající stav a nástin cílového stavu jsou obsahem studie proveditelnosti, která je přílohou této výzvy. Zpracovatelem studie proveditelnosti je společnost ATIP a.s., Pražská 169, 541 31 Trutnov.
Zadavatel upozorňuje, že v žádné části dodavatelem zpracované projektové dokumentace nesmí být uveden žádný přímý nebo nepřímý odkaz určité dodavatele nebo výrobky, nebo patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu. Porušením této povinnost by mohlo dojít ke zvýhodnění nebo znevýhodnění určitých dodavatelů nebo výrobků.
Takový odkaz lze použít pouze v případě, pokud stanovení technických podmínek prostřednictvím parametrů vyjadřujících požadavky na výkon nebo funkci, popisu účelu nebo potřeb, které mají být naplněny, nemůže být dostatečně přesné nebo srozumitelné. U každého takového odkazu zadavatel uvede možnost nabídnout rovnocenné řešení.
Předmět veřejné zakázky je podrobně specifikován přílohou č. 1 zadávacích podmínek – návrhem smlouvy a přílohou č. 2 zadávacích podmínek – Studie proveditelnosti. Zpracovatelem studie proveditelnosti je společnost ATIP a.s., Pražská 169, 541 31 Trutnov.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)
Kontakt: Mgr. Jakub Kománek
jkomanek@kr-kralovehradecky.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 28.05.2018 10:00
Datum zahájení: 09.05.2018 18:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: