Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávky sad pro inkontinenci - Inkontinenční plenkové kalhotky
Odesílatel Jindřich Vítek
Organizace odesílatele Centrální zdravotnická zadavatelská s.r.o. [IČO: 28181662]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 09.02.2018 14:08:03
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3

Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den, návrh Rámcové dohody by nebyl k dispozici ve formátu .xls? Potřebovali bychom vyplnit hlavičku a ostatní, ale v .pdf formátu toto nelze a nedisponujeme psacím strojem.

Odpověď:

Dovoluji si Vás odkázat na čl. 9.1. zadávací dokumentace, který stanoví následující:

"Text rámcové dohody dodavatel fyzicky do nabídky nepřikládá, pouze v nabídce písemně prohlásí, že s tímto zněním souhlasí, a to např. odkazem na poslední verzi textu rámcové dohody uveřejněné na profilu zadavatele. Pro tyto účely lze využít prohlášení, které je součástí krycího listu (příloha č. 5).

Vzor rámcové dohody obsahuje žlutě zvýrazněná místa, která budou před uzavřením rámcové dohody doplněna v souladu s ust. § 124 odst. 4 zákona dle nabídky vybraného dodavatele.​"

S ohledem na výše uvedené neposkytujeme dodavatelům smlouvu v jiném formátu.