DBID: 4447
Systémové číslo: P17V00000738 Evidenční číslo zadavatele: CIRI/2017/758
Datum zahájení:
07.11.2017
Nabídku podat do:
21.11.2017 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Centrální nákup kancelářských potřeb
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(jako samostatná zadávací řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou průběžné dodávky kancelářských potřeb pro centrálního zadavatele a okruh zadavatelů dle přílohy č. 1.
Veřejná zakázka je rozdělena na části:
Část A – Kancelářské potřeby včetně náhradního plnění
Část B – Kancelářské potřeby bez omezení
Zadávací dokumentace je uveřejněna pro každou část samostatně.
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny.
Předmětem hodnocení je celková cena plnění v korunách českých (CZK) včetně daně z přidané hodnoty (s DPH).
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 200 000 Kč bez DPH
Pro účely hodnocení je rozhodná cena včetně DPH.
Zadavatel
Úřední název: Centrum investic, rozvoje a inovací
IČO: 71218840
Poštovní adresa: Soukenická 54, 500 03 Hradec Králové
Id profilu zadavatele ve VVZ: 241124
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cenakhk.cz)